♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av ♥ Monica ♥ - 31 augusti 2008 21:38

Idag har vi inte sett solen på hela dagen här och det har liknat en riktig höstdag.

Vi åkte ner till staden J på förmiddagen för att titta på bilar på Holmgrens men det var inte öppet idag så det blev till att åka hem igen, men först var vi på Plantagen och köpte 4 ljung att sätta på framsidan av huset. Det blev även en liten tripp till Eko och Maxi.

Eftermiddagen och kvällen har gått med raketfart.....Rickard ringde och frågade hur det gått med bilköp och även Thomas ringde och undrade detsamma. Thomas och tre kompisar är i Norrland för att jaga älg, dom åkte igår kväll vid 21:00-tiden och var framme klockan 07:00 i morse, sen hade dom sovit lite och varit i affären och handlat så Sven-G höll på att steka fläsk när Thomas ringde.

Nu är söndagen snart tillända och i morgon är en det en ny månad.....igen!


Till er som ville veta vad jag köpte på loppiset igår kan jag tala om att det blev en fin vas för 40:- och två par grytlappar för 5:- paret så det blev inte så mycket handlat som ni ser.Väldigt trevliga människor som hade hand om det hela, dom önskade oss välkomna när vi kom dit och frågade om vi varit där förut och när vi gick så önskade dom oss välkomna tillbaka.

Idag sätter jag in ett kort som jag tog förra lördagskvällen vid Stråken.



Afton vid Stråkens strand

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards