♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av ♥ Monica ♥ - 9 oktober 2008 14:16


Jaha gott folk, det blev Jenny ......tror jag hon hette ......från Stenstorp som fick flest brev i "Bonde söker fru". Det ska bli kul att följa henne i höstens program, ja även de andra tre också naturligtvis.


Idag har vi lite bättre väder än igår, solen försöker leta sej fram ur molnen och det är riktigt behaglig värme ute.Jag ringde till sonhustrun för en stund sen och frågade hur det går med inskolningen av trion på dagis och det går jättebra. Idag hade dom varit själva en kvart utan mamma och pappa och Alex märkte inte ens när Netha kom tillbaka. Jag tror att det är nyttigt för barnen att träffa nya kompisar så detta blir säkert bra. Inskolningen tar ju denna och nästa vecka, sen börjar Netha jobba  den tjugonde.

Snart är det middagsdags, men idag har jag soppa som har varit i frysen så det är bara att värma den och så blir det mackor till också.Smidig mat för mej som är av den bekväma sorten, men jag tycker att det är kul att laga mat så det är inget jag våndas över.

Ikväll blir det väl till att sätta sej vid tv:n...har inte kollat vad det är för program än, men det är allt en del bra nu i höst tycker jag.



Här är lille Emil vid badplatsen i Margreteholm i somras.


HA DET SÅ GOTT!



Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards