♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av ♥ Monica ♥ - 22 oktober 2008 12:57


Äntligen kom jag och Mia iväg till Valunda igår, det har ju blivit uppskjutet eftersom Jimmy har haft körtelfeber, men nu har han börjat skolan igen och då passade det oss  att ta en tur dit igår kväll.

Jag åkte och hämtade Mia när jag hade ätit middag och Göran hade kommit hem, han var i valet och kvalet om han skulle följa med, men bestämde sej sen för att stanna hemma. Mia hade gärna sett att han var med, förstod jag på henne, men hon får komma hit en dag framöver och rå om gubben  *LER*. Jag passade på att ta ett foto på blommorna som hennes mamma fick av oss på sin födelsedag och dom var verkligen lika vackra som jag fick berättat för mej i telefon av Mia.....deras släktingar hade visst beundrat denna bukett när dom var på kalaset i lördags.


Blommorna som Christina fick.....precis på dagen en vecka gamla, men lika fina.


Jag och Mia passade på att svänga in i Falköping och göra några ärenden innan vi fortsatte till Valunda. Alex och Martin var lite blyga när vi kom..... men inte Emil, han sken som en sol.


Passade på att ta ett foto på lille Emil......


Vi fick gott fika med två olika sorters tårta och vi satt en bra stund vid köksbordet och pratade. Micke kom hem från ladugården lagom tills vi skulle fika.Strax efter klockan åtta tackade vi för oss och styrde kosan mot Tidaholm där jag och Mia tackade varann för en trevlig kväll och jag fortsatte hem till Sandhem.......



Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards