♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av ♥ Monica ♥ - 5 oktober 2008 21:01

Jag vaknade av att det regnade och blåste i morse och det kändes ganska skönt att veta att jag inte behövde gå upp och ge mej ut med cykeln till tåget. Vi låg och drog oss till ungefär halv tio.


Efter frukost och de sedvanliga morgonbestyren åkte vi till Falköping en sväng och köpte bland annat ljung till kyrkogården. Vi gjorde även ett besök på Falbygdens ost och inhandlade lite goda ostar. Vi passade på att äta ostbuffé innan vi åkte hemåt igen.


Eftermiddagen har varit solig och regnfri, men när jag skulle skjutsa hem mamma hade det börjat blåsa rejält igen och det regnade lite också. Jag drog upp hennes soptunna till tomtgränsen innan jag åkte hem igen för hon har tömning av den i morgon.


Nu har jag tittat på "Ensam mamma söker" och som vanligt är det kul att se Johanna och höra hennes glada skratt.


Festen igår kväll var trevlig, med god mat och dryck så vi var jättenöjda med kvällen när vi kom hem. Jag sätter in  några bilder senare en dag när jag har tankat över korten till datorn.


HA DET GOTT!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards