♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av ♥ Monica ♥ - 11 oktober 2008 10:34


Idag vaknade jag strax efter klockan sex och funderade på om det ösregnade eller blåste ute för det hördes på altan, men Göran sa att det  blåste och det gör det ganska rejält, men det är 12 plusgrader ute så det är riktigt skönt.

Denna lördagen ska jag inte göra så mycket.....tvättar lite , men det är ju tvättmaskinen som gör jobbet, sen blir det väl lite småplock om lusten infinner sej...laga middag, fläskpannkaka blir det nog tror jag....eller en räksallad.


Ikväll är det ett födelsedagsbarn som ska gratuleras i efterskott så vi ska åka till Habo och äta och prata bort en stund. Senare frampå nattkröken ska jag hämta Rickard och en före detta jobbarkompis till honom i Tidaholmsparken...det är rockabilly där ikväll.


Nu ska jag göra lite nytta så jag säjer...HEJ DÅ för idag!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards