♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av ♥ Monica ♥ - 13 oktober 2008 15:41


Idag är det inte roligt att vara älg för nu är det full fart på älgjakten. Jag vet inte om "mina" gubbar har skjutit några älgar idag än, men man kan ju alltid hoppas, och jag tycker det vore så roligt för Rickard om han finge skjuta sin första älg nu i år.


Idag har min kusin Marianne från Jönköping varit här, det är tradition att hon kommer hit på första älgjaktsdagen för då har jag inga tider att passa eftersom jag inte vet när Göran kommer hem. Jag fick en orange höstglöd av henne, jättehärlig färg.

Just nu har jag en härlig fläskpannkaka i ugnen....ska bli gott att smaska i sej lite av den när den blir klar. Sen tror jag att jag ska stryka tvätten jag har liggande i strykrummet. Det passar bra i detta regnväder som råder nu i eftermiddag.

Ikväll ska jag sätta mej vid tv:n en stund, det är ju "fråga doktorn" och klockan åtta är det"Färjan" i 5:an och sen är det ju nyheter också förstås som jag brukar titta på varje kväll.


Ni glömmer väl inte tävlingen som började igår!!


HA DET GÓTT!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards