♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 5 december 2009

Av ♥ Monica ♥ - 5 december 2009 12:39

Klockan fyra i eftermiddag bjuder posten på julbord och i år är det på Sjöåkragården i Bankeryd. Hoppas att det blir trevligt.


Vädret är lika grått och mulet idag som det var igår med någon plusgrad. Jag har inte varit ute på promenad och det får nog vara för min del idag för jag har lite annat att pyssla med. Jag har slagit in födelsedagspresenten till Mia  .....skrivit order till oriflame och nu ska jag hänga upp tvätt.

Om en stund ska jag byta om och göra mej i ordning för att åka till Mullsjö och vidare därifrån ihop med några jobbarkompisar till Bankeryd och förhoppningsvis en trevlig och gemytlig stund.


När jag kommer hem ikväll ska jag titta på Dansbandskampen.


 

Jag tänder några ljus som lyser upp i det gråa vädret....


HA EN MYSIG LÖRDAG ALLA BLOGGVÄNNER!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards