♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 december 2009

Av ♥ Monica ♥ - 8 december 2009 20:08

Är det okej att lösenordsskydda sina blogginlägg
Ja  

  36.7 %
nej  

  40 %
ibland  

  23.3 %

Totalt har 30 personer röstat.
Omröstningen startade 2009-10-24 21:45

Så här tycker ni om lösenordsskyddade bloggar......det är inte alla som tycker illa om det i alla fall,över hälften av de som röstat är inte emot det så jag kan känna att jag inget fel gjorde när jag råkade skriva två blogginlägg som jag hade lösen på, men det blev ett jäkla liv på åtminstone en person som dessutom påstod sej veta vad som stod i det ena blogginlägget, men det var ingen av mina bloggvänner som fått lösenordet som hade skvallrat hävdades det bestämt...då undrade jag naturligtvis vem det kunde vara eftersom det bara var 3 av mina bloggvänner som hade fått lösenordet av mej.....ingen annan har fått lösenordet, lite undrade jag ju förstås.......men det går ju bra att prata när man inte vet hur det fungerar tänker jag då så ingen av er 3 som fått lösenordet behöver känna att jag anklagar, er för det gör jag inte...jag litar på att ingen av er sagt något, eller ringt den personen rättare sagt, för det var visst så det skulle ha gått till.
Nu har jag en ny omröstning som jag hoppas alla vill deltaga i.....
VI HÖRS I MORGON IGEN!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards