♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 11 december 2009

Av ♥ Monica ♥ - 11 december 2009 14:27

Ikväll är det dax för finalen i idol....både ERIK och CALLE är väl egentligen värdiga vinnare båda två, blir riktigt spännande att se vem som blir vinnaren i IDOL 2009.


I morse fick vi lussekatt och pepparkaka på posten eftersom det är lucia på söndag. Sen veckohandlade jag innan jag åkte hem. Hjälpte mamma att sätta upp julgardinerna i köket och lite andra småsaker som hon ville ha hjälp med. Tog en promenad med ABBE när jag kom hem från mamma...träffade en bekant och pratade en stund med henne.

Nu ska vi snart äta middag och sen ska jag ta fram julgardinerna och stryka dom, ska hänga upp dom i morgon så det är gjort till lucia.


Vid fyratiden ska vi hämta ABBE eftersom Rickard, Thomas och Erika ska iväg på julbord med killarnas jobb......sen får han följa med Göran till skogen i morgon, för då blir det inget jagat för Rickard eftersom dom kommer hem sent inatt.Det kan väl vara skönt att få en sovmorgon när det har varit lite festligheter ikväll......  


HA EN MYSIG FORTSÄTTNING PÅ DENNA FREDAGEN!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards