♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 27 december 2009

Av ♥ Monica ♥ - 27 december 2009 15:26

Julafton tillbringade vi ju hos älste sonen med familj och det var en trevlig dag förutom att Martin fick magsjuka   och spydde ett tiotal gånger. Innan julafton var slut så hade alla i den familjen drabbats och på juldagen var det Thomas och mammas tur. Annandagen blev jag, Göran och Erika sjuka. Den ende som har klarat sej hittils är Rickard. Nu känner jag mej så gott som återställd, men man blir väldigt orkeslös och trött efter att ha tillbringat långa stunder på toaletten.


På förmiddagen var vi uppe hos mamma och skottade snö och ställde fram soptunnan tills i morgon. Det har vräkt ner en massa snö så nu tycker jag att det räcker.


I morgon är det åter vardag och jobb som gäller......  



HA EN TREVLIG KVÄLL..... 





Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards