♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

Trivselträff

Av ♥ Monica ♥ - 20 augusti 2012 17:30

Jag har nyss kommit hem från Mullsjö....har varit på trivselträff med PRO.Trevligt som vanligt med fika och inte minst  lotterier som jag tycker är så roligt.Idag vann jag sensodyne tandkräm och mellanrumsborstar.Om två veckor drar det igång på TRÄFFPUNKTEN här i byn så nu har man snart något inbokat en dag i veckan.


Inget vidare väder nu i eftermiddag,det regnar så någon mer promenad blir det inte idag.

Ikväll klockan nio blir det nypremiär på DALLAS,undrar om det blir lika bra som det var förut........det återstår att se.


HA EN BRA KVÄLL ALLA BLOGGARE.....



 
 
Kristina

Kristina

20 augusti 2012 19:25

Det undrar jag med om Dallas. Det känns inte så spännande som det gjorde förr i tiden, men man vet aldrig.
Ha det så gott och go kram!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

20 augusti 2012 19:27

Vad kul att det dragit i gång på träffen igen något att se fram emot.
Skainte titta på Dallas utan för mig blir det Ensam mamma söker
Ha en skön kväll
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

20 augusti 2012 22:12

Roligt att ha något att se framemot varje vecka, det kan bli lite långrandigt när man slutar jobba, man saknar sina arbetskompisar.
Jag hoppas av ”Färjan” och ”Ensam mamma söker” denna omgången, Har tittat på ”Robinson” och ”Dallas”, tror dessa program blir bra, Dallas är ju en kultserie och jag tror inte den blir sämre denna omgång. Nu kommer det så många serier så nu får jag titta mycket på PLAY i efterhand. Börjar redan i kväll med ”Det okända”, nu kommer alla TV: krockar, så typiskt när det går mot höst.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

21 augusti 2012 08:34

Det är kul att ha lite fasta punkter att hålla sig till i veckorna.Jag försöker också hänga med på de aktiviteter som bjuds i vår lilla by.
Jag såg Dallas igår,men tänker inte fortsätta titta på det. En gång var det bra,men fortsättningar av vissa serier kan de låta bli. Jag håller mig till det Okända.
Men smaken varierar ju som bekant.
Här regnar det idag så det är så murrigt och mörkt inne.
Jag önskar dig en skön tisdag min vän.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

21 augusti 2012 13:07

Ja tittade inte heller på Dallas näää det är inget för mig,kollade inte så mycket när det gick för en massa år sedan men vet att många var tvungna att titta.
Ja kollade på Ensam mamma i stället.
Ha en fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards