♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

Regnet öser ner

Av ♥ Monica ♥ - 22 augusti 2012 16:43

Blött väder idag,men det är sånt man får ta,ingen ide´att klaga.

Nu ska jag åka till affären en sväng och sen åker jag till mamma och underhåller henne ett par timmar.

Hon har ju namnsdag i morgon så jag tänkte köpa en chokladask till henne och så blir det ett wienerbröd och en god kaka till oss var att festa på.

Nu måste jag åka....men vi hörs i morgon igen!


HEJ SVEJS.......

 

********************

 
 
Maggan

Maggan

22 augusti 2012 17:01

Samma skitväder här tyvärr.Men som du säger det hjälper ej att klaga. Jag ska se en film nu som jag lånat av dotra.
Trevlig du gör för din mamma och så smarrigt med wienerbröd o choklad. Man måste lyxa till det ibland.
Ha det gott o hälsa modern.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

22 augusti 2012 18:56

Vi har haft ganska skapligt väder under dagen men nu har det börjat att regnat.
Så mysigt du gör för din mamma
Ha en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

22 augusti 2012 22:16

Fick reda på att dessa gula plymen i mitt inlägg i går heter ”Gullris”, det växer och förökar sig lite här och var, men vackert är det.
Hoppas du fick en trevlig stund hos mamma. Vädret har varit piss här i dag också, morgondagen kommer att gå i samma stil.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

23 augusti 2012 15:48

Vi har också lite upp och ner i vädret men just nu skiner solen men det blåser för fullt. Vad härligt att du kan umgås och ha trevligt med din mamma.

Ha det toppen
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards