♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av ♥ Monica ♥ - 2 oktober 2007 21:37

Idag har mitt barnbarn Michaela varit här. Hon var ledig från skolan och då ville hon komma hit. Hon har suttit en del vid datorn och hon har läst, cyklat,spelat kort och spelat lusen. Hon har inga problem med att sysselsätta sej till skillnad från Jimmy när han är här, då säjer han rätt som det är att han har inget att göra, men det kanske är så med pojkar....vad vet jag.När vi hade ätit middag och Rickard hade åkt till jobbet frågade Michaela om vi inte kunde åka ut på en cykeltur....hon hade sin cykel med sej...... så det gjorde vi. Det blev en tur ner till affären och där blev det köp av lite lösgodis och två paket med mazariner.

Micke kom och hämtade Michaela och då passade han på att göra Rickards dator klar för internet så nu är routern igång och det visade att det var väldigt bra internetförbindelse...signalen var jättebra.

Nu är det dags för den vanliga frasen......och karlavagnen på radion.


GOD NATT!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards