♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av ♥ Monica ♥ - 7 oktober 2007 21:25

Jaha, då är denna helgen redan över. Vart tar tiden vägen?Denna söndagen började med disigt väder....typiskt höstväder alltså. När vi hade ätit frukost och gjort våra morgonsysslor åkte vi till Jönköping. Vi besökte den nya butiken Media markt....jösses vilka ytor den butiken har och för att inte tala om utbudet av allehanda saker.....datorer,tv-apparater....cd-spelare....vitvaror....cd-skivor...., ja det var bara "en sputt i havet" som jag räknat upp, men jag inhandlade en dvd-film och en dammsugare.Dammsugaren är med en 4 liters behållare att tömma när det blir fullt. Skönt att slippa jaga efter dammsugarpåsar som aldrig passar....stora och fyrkantiga är dom och det finns ju inga orginalpåsar nuförtiden, åtminstone inte till min gamla dammsugare som har några år på nacken, och den har jag aldrig gillat om jag ska vara ärlig så jag tänkte i fredags när jag dammsög att jag får nog inhandla en ny snart och det blev fortare än jag hade tänkt mej men nu står den så fint i städskåpet.....en volta är det.

Jag har som vanligt spelat bingolotto , men det blev ingen vinst ikväll heller.

Nu är nog många damer och herrar spända till tusen......älgjakten börjar i morgon och jag har 2 söner och min man som ska ut i morgon......spännande om någon av dom kommer att skjuta någon älg. Thomas har ju redan skjutit en älgtjur när han var i Norrland i september, men det vore allt bra roligt för Rickard om han fick skjuta sin första älg.Jag rapporterar i morgon kväll hur det har gått.

GOD NATT!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards