♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av ♥ Monica ♥ - 8 oktober 2007 21:27

Klockan 08.00 började älgjakten där mina anförvanter är med.Dom hade uppemot tio älgar sammanlagt i dreven, men dom var inte skjutbara. Det är ju inte bara att skjuta så fort man ser en älg, så det blev noll älg idag för dom. Däremot så har andra lag runtomkring här skjutit ett antal älgar. Hur många vet jag inte.Det finns tydligen ganska gott om dom i alla fall.I morgon ger dom sej ut igen och gör nya försök.


För min del så har jag haft besök av en kusin och min mamma. Jag bjöd på smörgåstårta och kaffe. Vi tittade på kort och pratade och hade småtrevligt.Jag fick en så vacker cyklamen.Kanske jag sätter in ett kort på den de närmaste dagarna.

Ikväll har jag tittat på auktionen klockan 20.00 i fyran, men blev besviken, trodde väl inte att tre fjärdedelar av programmet skulle handla om när folk lämnade in saker till försäljning, så det programmet tittar jag inte på mer.

 Jag har just skickat iväg en beställning till oriflame och denna gången blev summan drygt 1200:-......jättebra.

Nu ska jag krypa i säng och lyssna på karlavagnen med Thomas Tengby....och ikväll är ämnet fritt.

GOD NATT!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards