♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av ♥ Monica ♥ - 13 oktober 2007 17:19

Om en stund ska vi åka till våra bästa vänner som fyller år idag. Tänk att båda fyller samma datum, men det skiljer några år på dom.


Min man kom just hem från dagens älgjakt och det blev 4 stycken skjutna idag. Han säjer att det finns massor av älg på de markerna som dom jagat på idag......minst 30 olika älgar har dom sett....helt otroligt, men så är det en hel del olyckor på angränsande väg där både älg och råddjur är inblandade....tur att det kommer undan en del nu för det är inte små djur precis. Det är inte längesen vi såg en älgolycka på vägen som vi åker på varje dag....bilen var helt intryckt i vindrutan och älgen låg död en bit därifrån.....man blir skärrad i flera dagar efteråt och jag körde extra sakta en hel vecka efteråt när jag passerade området som olyckan hade skett. Ingen människa blev skadad som tur var den gången.

Ja, nu avslutar jag för idag och önskar

TREVLIG KVÄLL!

Av ♥ Monica ♥ - 13 oktober 2007 17:15

Tackar Ruth så mycket för att jag fick ta med denna bild till min blogg!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards