♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 24 oktober 2007

Av ♥ Monica ♥ - 24 oktober 2007 21:18

Idag var det riktigt kallt på morgonen, minus 5 grader och jag letade fram min mössa för ska man cykla en bit så vill det till att skydda huvudknoppen annars fryser man om hela kroppen.....där blev det visst oförhappandes ett rim.

När jag kom till jobbet sa en av mina jobbarkompisar att nu är det vinter..hon syftade på min mössa för jag har aldrig mössa utan att det verkligen är kallt.Efter jobbet gick jag till VC...nää inte till wc, och hämtade ett recept till gubben min. Därefter styrde jag med hastiga steg kosan mot fiket där jag intog en skinkbaguette och ett glas lingondricka. Jag satte mej hos en systerson till min gubbe som också intog lite morronfika.Sen har dagen förflutit i full fart med tvätt, matlagning och diverse andra sysslor.Kvällen har gått i tv:ns tecken med "Bonde söker fru" och då har bönderna valt ut de fyra som får flytta in på respektive gård.En tjej blev ledsen och grät som inte fick följa med Fredrik, annars verkade de andra som inte blev valda nöjda med situationen.Nu är det snart dags för sänggåendet så jag säjer

GOD NATT!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards