♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 november 2007

Av ♥ Monica ♥ - 4 november 2007 21:50

Då är denna helgen slut. Det har väl inte varit något utöver det vanliga. Igår var Min man och hans syster i kyrkan på minnesgudstjänsten klockan 16:00 och efter det så hämtade dom mej här hemma eftersom "moster" ville bjuda på kaffe. Som vanligt hade vi en trevlig stund med prat om ditt och datt vid kaffebordet.Lite tråkigheter med sjukdomar inom släkten på min mans sida finns det tyvärr, men så är det väl för många.

När vi kom hem spelade vi bingolotto och jag vann en ny lott.Det blev även vinst på V75 där jag spelar med turbutiken i Mullsjö...5 rätt, men jag vet inte om det blir så mycket att det blir några pengar på våra 10 andelar för det kanske går till nytt spel istället. Däremot blev det en 5:a även på blipgängets Harry Boy och det var min son som spelade denna veckan och han har hämtat ut 81 kronor idag, men dom får väl läggas till potten för vi är ju några stycken att dela så det blir inte många kronor till var och en.

Jag har semester nu denna veckan som kommer så i morgon när klockan är sex ligger fru Karlsson och sover sin skönhetssömn*LER*.

Nu är det dags att släcka ner här och även stänga av den fina musiken på DBD.


Höll på att glömma en viktig sak....min son och hans goa fru har 8 årig bröllopsdag idag.

GRATTIS!!



Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards