♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 23 november 2007

Av ♥ Monica ♥ - 23 november 2007 22:09

Idag när Göran kom hem från jobbet åkte vi till Sägnernas Hus på julmarknad. Där hade jag och en tjej från DBD bestämt att träffas. Hon var med på en bussresa dit från Göteborg. Va kul det är att träffa folk i verkligheten när man har skrivit till varann genom datorn. Vi förevigade vårt möte med att ta några kort.Vi hade inte så lång stund på oss att prata för bussen skulle vidare till Falbygdens ost och vidare till restaurang Bredablick i Falköping där dom skulle äta middag.Jag och Göran fikade som vanligt den stora goda julsmörgåsen, det är en hel måltid så vi åt inte middag förrän vid sextiden när jag hade varit och veckohandlat. När jag åkte hem från Mullsjö kom det snöblask i luften, men sen har det varit uppehållsväder. Jag hoppas verkligen att det inte blir en massa snö i morgon när vi ska på barndop så att inte Thomas kan vara med. Så var det när Martin döptes. Då passade det på att komma snö så att han var tvungen att vara ute och ploga och då missade han det dopet. Rickard ska ju vara fadder så han måste ju vara med. Dom delar ju på snöröjningen på ett område i Mullsjö. Ikväll är Rickard och Mia i Valunda och äter tacos och Thomas är på julbord. Göran har lagt sej och jag ska se vem som åker ur idol ikväll.

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards