♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 2 november 2007

Av ♥ Monica ♥ - 2 november 2007 21:39

Idag har det varit en kylig dag, men vi är ju inne i november så det är väl ganska så naturligt.Jag har som vanligt dammsugit och torkat golven idag eftersom det är fredag. Göran och Thomas åkte ner till Falla och satte sej på eftermiddagen för att se om dom kunde skjuta någon älgkalv, men det blev inget med det.

Tänk så dum jag var som inte köpte en andel i "bomben" i vinnarbutiken för naturligtvis så vann dom 50.000:- så det blev 5.000:- per andel. Jag köpte en andel i "lilla V75" som är i morgon så då får man se hur det går.....riktigt spännande.

Snart är det utslagning i "Idol" men vem som får åka hem det vete sjutton, men som vanligt tycker jag att Daniel och Andreas är bäst. Marie var riktigt bra ikväll också, faktiskt första gången som jag tycker det.

Nu ska jag förbereda mej för natten innan jag sätter mej vid tv:n igen, så jag säjer

GOD NATT!

Av ♥ Monica ♥ - 2 november 2007 17:14

Södra Sveriges bästa duo

Cedrix duo spelar musik från andligt till rock'n `roll.
Låtar från 50-talet och framåt, mogendans, gammeldans, krogmusik, motionsdans, firmafester, födelsedagsfester, buggdanser, underhållning, dans runt midsommarstången, julmusik mm.

Välgjord bakgrundsmusik tillsammans med akustisk gitarr, saxofon, sång och stämsång. Välkända melodier, bra ljud, lagom volym, förmånligt pris och över 30 års erfarenhet borgar för ett lyckat arrangemang.

Information och bokningBokning0515-76 06 70Mobil070-548 20 53KontaktpersonKent PerssonAdressLönnvägen 6, 560 42 SANDHEME-mailinfo@cedrix.seMedlemmarKent Persson & Maria Andersson

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards