♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 18 november 2007

Av ♥ Monica ♥ - 18 november 2007 20:40

Usch för denna förkylning, jag är lika hes idag så något jobb blir det inte i morgon för min del. Jag måste ju kunna prata så folk hör vad jag säjer.Snuvig är jag också, men det ska väl bli bättre snart hoppas jag.

Annars har dagen gått sin gilla gång förutom att mamma inte har varit här som hon brukar på söndagarna.Hon valde att bli hemma för jag hade ju ändå inte kunnat prata med henne. Gubben ringde och sa att hon fick gärna komma ändå om hon ville, men som sagt var så stannade hon hemma hos sej.

 Rickard och Mia åkte på födelsedagskalas till Mias kusin i eftermiddag, han fyller 8 år så det blev lite bråttom med middagen eftersom jag inte visste om att dom skulle iväg till klockan tre. Men vi hade stekt falukorv och stuvade makaroner och det gick fort att få i ordning.

 Ingen vinst på bingolotto blev det ikväll heller.

Jag tror jag ska titta på filmen i 4:an klockan 21:00 för jag ska ju inte upp tidigt i morgon.....blir hemma tills jag kan prata igen.

VI HÖRS!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards