♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 3 december 2009

En vacker torsdag

Av ♥ Monica ♥ - 3 december 2009 12:42

Det är lika fint väder idag som det var igår och jag tog med mej ABBE ut på promenad när jag kom hem från jobbet.....idag åkte jag tåg eftersom gubben är ute och jagar och då har han bilen. Solen lyser från en klarblå och molnfri himmel och rimfrosten brer ut sin vita färg på landskapet......mycket vackert.


Jag ska städa lite i några lådor nu som jag inte har tittat i på länge, så det är hög tid att ta itu med det.Ett par garderober behöver också ses över så jag avslutar bloggandet för idag med ett foto från konditoriet jag besöker ibland när jag väntar på tåget efter jobbet.......


 

Fikastund på Landhs konditori.......min mamma till vänster på fotot i samspråk med Barbro Alzén som är mor till ägaren av konditoriet


HA DET SÅ GOTT ALLA BLOGGVÄNNER OCH ÖVRIGA SOM TITTAR IN PÅ MIN BLOGG!

 
 
lillis

lillis

3 december 2009 14:15

Här har vi ingen sol i dag,råkallt och grått. Mysigt kondis du brukar gå till
Ha det gott
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

3 december 2009 17:14

Nu är det pluss grader här, så snart blir det skitigt på golven igen. Har varit en fröjd ett par dagar med frost på marken, hörde att det kan komma snöblandat regn ett par dagar framöver, men här nere gör det att det blir en grisigare ute.
Har svarat dig på min blogg ang. IP-nummer.
Ha det gott vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

3 december 2009 18:11

Ert* kondis ligger fint där vid sjön och gott bröd har de det vet jag, men vad skådar mitt öga...inga dynor på stolarna!
Lilla mor har varit klok och tagit fönsterplats:)

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

5 december 2009 16:38

Sååååå mysigt det ser ut!
Verkar vara fin utsikt oxå!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards