♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av ♥ Monica ♥ - 17 juni 2012 19:55

Då är denna helgen över ........konstigt nog har vi haft bra väder med sol på dagarna och regn de två senaste nätterna.När det regnar på natten gör det ju inget för då ska man ju ändå sova,men vi har en liten kattpojke som vill ha mat på nätterna så då får man pallra sej upp när han står nedanför sängen och jamar.Går jag inte upp då hittar han på hyss som till exempel kan vara att han går ut i köket och river ner handdukarna som hänger där.


Här har vi den lille buskissen......han har ingen fågel i munnen,det är ett vindspel som hänger där.


Annars har dagen gått sin gilla gång. Jag har pratat med min blogg/facebookvän Malin i telefon angående vår träff som jag ser fram emot med glädje.Lite synd att det har kommit några återbud,men det är sånt man får ta med i beräkningen.

Ni som kommer på träffen önskar jag hjärtligt välkomna...håller tummarna att vi får fint väder!


KRAM PÅ ER ALLA GOA VÄNNER!


 


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards