♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av ♥ Monica ♥ - 11 juni 2012 15:53

Nu är jag så trött på alla förfrågningar om spel på facebook så jag finner inga ord eftersom jag undviker svordomar i min blogg.....är det bara jag som irriterar mej på detta,eller är det fler av er facebookare som tycker likadant.Det konstiga är att det är flera stycken som kommer med förfrågningar som har sagt ifrån att dom inga förfrågningar om spel vill ha själva. Då börjar man ju undra förstås.Någon skrev till mej när jag påtalade detta med spelen att det går automatiskt och att det inte går att blockera..Facebook vill jag vara med på för det är det första jag går in på när jag loggar in och det är så trevligt med allt annat på facebooksidorna......om det nu inte vore för alla dessa spelförfrågningar. Nu har jag tjatat färdigt om detta så nu får det vara bra med det.


Solen lyser med sin frånvaro idag,men regnet håller sej borta i alla fall.


HOPPAS ATT NI ALLA HAR EN BRA DAG!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards