♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av ♥ Monica ♥ - 8 juni 2012 16:53

Igår fotograferade jag lite naturbilder här på gatan och även i trädgården......


Som vanligt är det *klickbilder* på de små fotona


Här är den vita syrénen som ingår i häcken vi har mellan oss och grannen

Dessa lupiner växer utmed gatan strax bortom vårt hus  

Detta året blir det inte mycket blommor på ligustersyrénen

Stor skillnad mot förra året,men bladverket är bra mycket tätare i år


Jag avslutar med ett par foton på min hårfärg

Så här ser det ut nu......

och......

Maj år 2009     


Lite skillnad på färg nu och för tre år sen.


Det är alldeles galet datum och år på de nytagna fotona,fick se det när jag hade tankat över korten igår.


Nu ska jag gå ut i köket och plocka upp varorna från oriflame som kom för en stund sen och sen är det snart dax att sätta sej vid tv.:n en stund.


HA EN TREVLIG KVÄLL ALLA GOA VÄNNER!

 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards