♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av ♥ Monica ♥ - 19 juni 2012 15:13

Nu ska jag berätta vad vi gjorde i VATTENVERKSPARKEN efter att vi hade skiljts från en del deltagare som av olika anledningar var tvugna att bryta upp efter att vi hade ätit och umgåtts på 8 GLAS.......



Som en del av er troligen vet så spelar vår vän MARGIT dragspel....och jag frågade henne i söndags kväll om hon hade lust att ta med dragspelet på vår träff......det hade hon!


   
 Här har vi tagit en paus från spelandet och sjungandet.......men vi hade verkligen trevligt däruppe i parken som ligger högt upp och det är en bedårande utsikt över Jönköping och ut över Vättern och Huskvarna.



Här poserar vår facebookvän ANITA SANDSTEDT innan vi satte oss tillrätta vid bordet och bänkarna som var av sten ....


Så nu har jag avslöjat vad vi gjorde i VATTENVERKSPARKEN.


När vi hade sagt hej då till våra facebookvänner som var med i parken åkte Anita och jag ner till stan igen och gick till ett café vid RÅDHUSTORGET och tog en eftermiddagsfika innan vi åkte hem.Vi satt ute och fikade och det var så soligt och skönt,men när vi sen var på väg hem då öppnade himlen sej och det störtregnade.Regnet höll på mest hela kvällen sen mer eller mindre,men idag är det fint väder igen.


Lite senare i eftermiddag ska jag åka till mina mor och farföräldrars gravar och planterna sommarblommorna som jag köpte i Bankeryd i lördags.


HA EN BRA FORTSÄTTNING PÅ DENNA SOLIGA MEN BLÅSIGA TISDAG!


   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards