♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av ♥ Monica ♥ - 27 juni 2012 15:54

Av någon underlig anledning kunde jag inget skriva eftersom det bara blev en blå färg över Så jag får skriva här istället.

Det stämmer ju inte som Lasse Stefanz sjunger att det regnar och regnar, för det gör det ju inte......det är ett väldigt fint väder med sol även om inte himlen är klarblå,lite vita moln finns det allt,men inga regnmoln.

Har varit ute på en promenad med Abbe efter att vi ätit middag....mannen i huset är hos Reijo och sätter på nya däck på bilen och jag sitter här och irriterar mej på blogg.se där jag inte kan få iväg någon kommentar till min bloggvän Margit.Jag har skrivit ett meddelande till henne på facebook och hon svarade att det fungerar inte riktigt som det ska sen dom gjorde en del ändringar.Tur att vi kan kommunicera på facebook i alla fall.


Jag har inget mer att tillägga idag denna lillelördag så jag avslutar med ett foto jag tog med min gamla mobil för några år sen....


 


HA EN FIN FORTSÄTTNING PÅ DENNA DAGEN........

 

 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards