♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av ♥ Monica ♥ - 2 juni 2012 17:22

Jag har läst mej till på facebook att det är dåligt väder lite varstans i landet, och då särskilt uppåt Stockholm och Västerås.Här har vi haft sol mest hela dagen,men det är bara 13 plusgrader i skuggan så det är inget att skryta med precis.Blåser gör det också förstås,men sitter man vid solväggen så är det riktigt skönt.


  

Vi besökte Jönköping på förmiddagen och sen har vi varit på kyrkogården och kollat till gravarna.Penséerna är så fina och frodiga och så länge dom inte växer högt och är gula på bladen får det vara med sommarblommor.Det finns ju alltid blommor att köpa så det är inga problem.


 


Om det är någon mer som vill vara med på den kombinerade blogg och facebookträffen är det bara att hojta till.Av princip skriver jag inget datum här........jag skriver överhuvudtaget aldrig vad vi gör INNAN vi företar oss något, jag och min man...... av en speciell anledning,men den som vill deltaga på träffen får ett svar på mailen i så fall.Hoppas det går bra  


Ett foto får avsluta dagens blogginlägg.......



En aprilmorgon år 2008.....


   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards