♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

Framtidsdrömmar

Av ♥ Monica ♥ - 31 augusti 2012 17:26

Det finns två saker jag drömmer om att få uppleva.......ett besök på GRACELAND är nummer ett.För dom som mot förmodan inte vet vad det är för något kan jag upplysa om att det är där den store kungen ELVIS bodde.Tänk att få besöka hans hem och se allt fint där.

Nummer två är en resa till HONOLULU på HAWAII.....det ser så vackert ut där tycker jag när jag sett filmer därifrån,tänker i första hand på filmen BLUE HAWAII med ELVIS.

En resa blir det snart ihop med herr T och miss E men det blir inte så långt bort........cirka 15 mil bara,men det ska bli riktigt roligt.

Nog om drömmar och resor....övergår till dagens väder som är mulet men riktigt skönt.

Kvällen tillbringas på fort bayard med Gunde och compani........


HA EN FIN KVÄLL VÄNNER!








 
 
Cina

Cina

31 augusti 2012 17:41

Jadu hem till Elvis vore inte alls så dumt. Dit skulle jag vilja. Men det tar för lång tid att flyga för mig, 4 timmar räcker så bra. Hawaii skulle oxå va underbart.
Men jag får nöja mig med Turkiet det går bra det oxå ;)
Hoppas du får en trevlig tripp vart du nu ska.
Regnat hela dagen idag inget höjdar väder att komma hem till.
Ha en fin kväll!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Snejky

Snejky

31 augusti 2012 17:45

Alla har vi drömmar till olika delar av världen...Jag skulle mer än gärna vilja tillbaka till Florida, men det kommer aldrig att ske...
Just nu ser jag framemot min lilla resa till Stockholm över helgen....
Kramen & jag önskar en toppen helg...

http://snejky.se

 
Micke

Micke

31 augusti 2012 18:15

Jo..visst drömmer man..Graceland hade faktiskt varit nice....var väl liksom han som drog igång allt på 50-talet, han och några till.

Ha en underbar kväll...det har jag. :)

http://guldkryckan.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

31 augusti 2012 18:43

2 av våra barnbarns farmor kom nyligen tillbaka från Graceland, hon har varit där flera gånger och är helt betagen av Elvis. Jag längtar inte så långt bort, bara flygresan alla dessa timmar är drygt, har varit i LA och Hollywood med omgivning, men jag var inte så imponerad, var även till Las Vegas, följde med min man på en bilutställning via jobbet och var borta nästan 2 månader åkte omkring många, många mil, men tyckte det var skönt att komma hem, men kan säga att jag har varit långväga, aldrig mera.

Tror säkert att din kommande resa blir trivsam också.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

31 augusti 2012 19:00

Skulle oxå vilja göra ett besök på GRACELAND skulle vara en upplevelse att få göra detta.
Trevligt att ni ska göra en resa framöver
Ha en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

1 september 2012 11:44

Vad vore livet utan drömmar??? Ingenting...men hoppas dom slår in för dig *L*

http://www.matmia.blogg.se

 
wiper

wiper

1 september 2012 13:15

Elvis är verkligen kungen och jag skulle själv inte ha nåt emot att besöka Graceland heller. Hoppas den drömmen blir uppfylld för dig. Vilka härliga drömmar du har. Jag har också sett alla hans filmer.

Ha en fin lördag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards