♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 5 april 2008

Av ♥ Monica ♥ - 5 april 2008 22:34

Denna lördag har varit trevlig med besök av min mamma, barn och barnbarn. Vi har firat min födelsedag i efterskott för det passade bättre än den dagen jag fyllde, bland annat för att Rickard jobbade kväll då.

Jag fick två små söta grodor av Mia som hon har gjort själv, pengar, lotter och blommor av de andra gratulanterna.Av Michaela fick jag en fin vers och hon hade även skickat med en lista på vad hon vill ha när hon fyller 9 år den 14 maj.Hon är så duktig den lilla tjejen, skriver jättebra, utan stavfel och hon läser flytande, både böcker och tidningar. Hon kunde visserligen läsa när hon var 6 år så det är väl inte så konstigt kanske. Nu har jag skrutit om henne, men det är hon verkligen värd. Jag bjöd på smörgåstårta från Landhs konditori och även smörgås eftersom barnen inte äter smörgåstårta. Småkillarna lekte och hade roligt, även lille Emil satt på golvet och undersökte leksakerna.

Ikväll har jag tittat på "körslaget" och Göran spelade bingolotto så det blev delade rum denna lördagskväll.....han vann inget, men det var nära sa han,men nära skjuter ingen hare som bekant.

Nu ska jag hoppa i säng tror jag för nu är John Blund på gång!


GOD NATT!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards