♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 april 2008

Av ♥ Monica ♥ - 13 april 2008 21:48

Tänder ett ljus för lilla Engla.

Önskar man kunde göra mera.


Ta gärna ljuset till din hemsida.

Låt oss göra en bloggmanifestation mot våldet!


Av ♥ Monica ♥ - 13 april 2008 20:57

Då är denna trevliga helg över. På förmiddagen var Göran och hans syster ute på en långpromenad .... 1 mil. Jag och Michaela gick till Rickard och Mia och hälsade på dom en stund, även Thomas kom upp och satt och pratade lite innan han skulle åka till en kompis en sväng. Som alltid så fick man sej några goa skratt när man lyssnar på bröderna karlsson och deras underbara humor.

 Det har varit ett skönt vårväder ute idag så det var som gjort för promenad.

I eftermiddag åkte vi hem med Michaela och Alex och Martin blev överlyckliga när dom fick se att storasyster "Lalla" kom hem. Vi fikade och pratade bort en stund innan vi styrde kosan hemåt igen.

Tänker se på nyheterna klockan 22:00 eftersom jag fick höra att lilla Engla har hittats och 42-åringen har erkänt att han dödat henne. Må denne karl brinna i helvetet!!!!

Ursäkta mitt ordval men jag är uppriktigt sagt väldigt upprörd av denna händelse............

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards