♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 12 april 2008

Av ♥ Monica ♥ - 12 april 2008 21:41

Idag har jag haft en trevlig och framförallt rolig dag.Visserligen snöade det när jag tittade ut genom fönstret i morse, men vi har ju ett litet solsken hos oss i helgen.....Michaela.

När vi hade ätit frukost och gjort våra morgonsysslor åkte vi till Jönköping och vi började med ett besök på blomsterlandet....fortsatte till A6 och där köpte jag ett par jeans till Michaela. Innan vi åkte därifrån åt vi middag. Fortsatte sen till Granngården...Plantagen och sist blev det en tur till Maxi.Jag tror att Michaela tyckte att det var kul att få besöka så många affärer....oj då, höll på att glömma att vi var på Coop och leksaksaffären också. Den sistnämnda efter önskemål av Michaela och där fick hon välja lite grejer som Göran betalade..gick väl på lite under 200:- tror jag.

Kvällen har vi tillbringat vid tv:n....Göran har spelat bingolotto och jag har tittat på "Körslaget". Vår lilla prinsessa har somnat i tv-rummet så bingolotto var nog inte så spännande för henne. Nu ska jag se om hon vaknar till så hon kan lägga sej riktigt.


GOD NATT!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards