♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 15 april 2008

Av ♥ Monica ♥ - 15 april 2008 21:22

På morgonen var det väldigt dimmigt när jag gick till tåget. Ingen nederbörd på hela dagen och 8 plusgrader mitt på dagen. Jag har gjort i ordning de nya oriflamekatalogerna som jag ska dela ut i morgon, blev en enda som jag får skicka med posten denna gången...resterande lägger jag i postlådorna själv eftersom det är kunder som bor här i samhället.

Ringde till mamma och pratade en stund innan det var dags att titta på tv. Ikväll har jag sett på "Grannfejden" och gud bevare mej vilket folk det finns, helt otroligt att vuxna människor inte kan hålla sams i ett bostadsområde, det var rena sandlådenivån.Tänk om vi skulle bete oss så här på vår gata, vi som trivs så bra med varann.Vi tar en fika ihop ibland och sen träffas vi och pratar över staketet när vi är ute och grejar i våra trädgårdar, men inget spring härs och tvärs i tid och otid....lagom är bäst.

Som vanligt när jag sitter här och skriver min blogg så står katten i mitt knä och spinner och dreglar, men han är ju så sällskapssjuk och jag har inte hjärta att låta honom stå på golvet utan tar upp honom i knät.


SOV NU GOTT ALLA BLOGGARE OCH LÄSARE!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards