♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 27 april 2008

Av ♥ Monica ♥ - 27 april 2008 21:24

Helgen har varit bra med både fest och ljusparty. Festen gick ju av stapeln i går kväll och det var jättetrevligt, vi bjöds på smörgåstårta och även kaffe med en god och kaloririk kaka.

På förmiddagen åkte vi till "lilla" staden och inhandlade oss ett par nya fasadflaggor och lite annat smått och gott. Vi gjorde även ett besök på mac Donalds drive in.

I eftermiddag har vi varit i Valunda på ljusparty och jag beställde en grodprins-hållare för votivljus och det går även att ha teljus i den. Det ska bli roligt att se hur den ser ut, men på bilden var den jättesöt....jag älskar ju grodor så jag sa så fort jag fick se denna att det blir beställning på en sån.Sen beställde jag även votivljus och doften heter smultronland....och doftade ljuvligt.

Nu är det snart läggdags så jag önskar alla bloggare och läsare en

GOD NATT!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards