♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 10 april 2008

Av ♥ Monica ♥ - 10 april 2008 21:52

Idag ringde mitt barnbarn Michaela och frågade om hon får komma hit på lördag och sova över till söndag och naturligtvis svarade jag att hon får gärna komma. Jag föreslog att hon kunde komma redan i morgon, men det gick inte för hon ska på disco i morgon kväll, så det får bli på lördag. Vi får se om hon åker med Rickard och Mia för dom ska visst åka till Valunda i morgon kväll och sova över annars får Netha komma hit med henne. det ska bli roligt att ha lilla stumpan här ett par dagar. Hon har inte  sovit över här på länge så det var på tiden att det blir av nu.


När jag låg på rygg i soffan och läste "Får jag lov" efter middagen  ringde Rickard och talade om att han hade köpt bilen som han och Mia var och tittade på i stan på samma bilfirma som Thomas köpte sin bil på för ett tag sen.Han fick 19.000:- för sin volvo V 40 så han förlorade ju en del på den, men han har inte varit så nöjd med den bilen så därför ville han ha en annan. Det blev en volvo V70, 2004 års modell så nu har han nyast bil av oss.Det är inga billiga bilar precis....120.000 fick han ge för den, men han har alltid varit ekonomisk så det går säkert bra och han hade ringt till sin personliga bankman i början på veckan och bad om råd hur mycket som hon tyckte var rimligt att låna för honom. Hon har skickat lånehandlingarna  som kommer i morgon, han behöver inte åka till Nordea utan det skickas på posten och sen får han skriva på.....bra service.


Jag har tittat på "Efterlyst" och det är forfarande inga spår efter Engla, men mamman var med i programmet och hon sa att hon har inte gett upp hoppet om att hitta henne .....kanske ett önsketänkande för hon måste ju vara i något slags chocktillstånd.


Dags att krypa i säng!



VAR RÄDDA OM ER MINA KÄRA BLOGGLÄSARE!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards