♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 1 november 2009

Av ♥ Monica ♥ - 1 november 2009 12:13

Då är det den 1 november idag, och det är mulet och kyligt ute, nästan så det känns som det är snö på gång. Vill inte ha någon snö än på ett tag.

*****************************

Igår eftermiddag var jag ett ärende till Rickard och Abbe viftade på svansen och kom fram till mej så jag är nog godkänd. Sen passade jag på att gå ut en liten sväng med Abbe.Han är inte så glad i att gå i trappan så Erika bar upp honom när jag kom tillbaka eftersom jag inte är van att bära hundar, jag var rädd att jag tog honom fel.Han var inte van att gå i några trappor på kenneln där han är uppfödd, men idag gick han uppför första trappan så han börjar väl att vänja sej så smått.

***********************'

Mannen i huset är iväg och jagar älg i Falla idag så jag ska låna grannens bil och hämta mamma i eftermiddag. Snällare grannar än Lasse och Lonnie får man leta efter....ja, alla våra grannar är trevliga och bra dom också, men det är dom här båda som vi umgås med ibland lite mer, med fika och jag och Lonnie gratulerar varandra också varje år. Snart är det hennes tur att fylla år, närmare bestämt den 10 december.


HA EN TREVLIG DAG!

 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards