♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 25 november 2009

Av ♥ Monica ♥ - 25 november 2009 10:40

Idag har jag haft sovmorgon, möte som vanligt sista onsdagen i månaden....tiden går fort, jag tycker att det inte är så längesen vi hade möte sist på jobbet, men nu är det dags igen i eftermiddag.


Jag vill visa min blommande amaryllis som jag köpte för ett par veckor sen och då var den bara i knopp.


  Så här vacker mörkröd färg är det på min *årets amaryllis* som jag brukar säja eftersom jag köper en ny varje år i november.


  Denna lite ljusare färg blev det på fotot när jag ställde blomman på köksbordet....så olika kan det bli, men detta är inte den riktiga färgen, men ville visa även detta fotot för att bevisa att det kan bli helt missvisande färger på ett kort.


OBS!

På det översta fotot är det exakt rätt färg.


Nu ska jag förbereda middagen så jag hinner äta innan jag åker till jobbet i eftermiddag.

I morgon åker jag och en god vän på en bussresa till GÖTEBORG, men jag tittar in i morgon kväll och skriver om hur vi har haft det.


HA EN BRA DAG ALLA BLOGGISAR!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards