♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 11 november 2009

Av ♥ Monica ♥ - 11 november 2009 11:43

Idag har vi promenerat ner till affären på förmiddagen...en lagom promenad för Abbe. När vi kom hem gick vi lite på gräsmattan, där finns det grankottar som Abbe gärna bär med sej och leker med. När vi kom in vankades det mat.....även en liten kisse ville smaka...Glad


 

Så här bra samsas SIGGE och ABBE om maten.....nu är det ju ABBES mat, men SIGGE är framme hos honom så fort att han får mat.


 

Nu är det nästan slut på fatet, men båda åt med god aptit.....söta små djur och framför allt så är dom väldigt förtjusta i varandra, SIGGE stryker sej mot ABBE och det märks att han gillar det. Nu sover ABBE, men SIGGE busar och leker ......buskatt nummer ett kan man kalla honom för, mycket hyss har han för sej och en och annan blomkruka åker i golvet ibland.


************************************

TACK ALLA GOA MÄNNISKOR SOM GRATULERADE OSS PÅ BRÖLLOPSDAGEN ......


 

Detta är blommorna som vi gemensamt inköpte igår på vår 9-åriga bröllopsdag.....tre skära rosor och en kvist sky.


****************************************

I eftermiddag kommer svägerska och svåger en sväng, dom ska även besöka frissan som bor granne med oss och då passar det att dom kommer in till oss och fikar efter frisörbesöket.


Ikväll kommer Mia med tåget halv åtta för hon ska följa med till Ullared i morgon, jag har lovat att jag ska möta henne vid tåget så hon slipper gå hit upp i mörkret och sen blir det till att titta på bonde söker fru och det vet jag att Mia brukar titta på också så då får vi sätta oss vid tv:n en stund.


Jag fick en award av min goa bloggvän DANTE igår och tänkte sätta in den här på min blogg idag, men det får bli i morgon eller senare idag....ska erkänna att jag hade glömt bort det nu innan jag började skriva dagens blogginlägg.

Hoppas att du ursäktar mej Dante!


HA EN BRA DAG ALLA BLOGGARE OCH ÖVRIGA LÄSARE!








Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards