♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 26 november 2009

Av ♥ Monica ♥ - 26 november 2009 19:06

Nu är jag hemma från resan och det har varit mycket trevligt. VI startade från Mullsjö vid halv åttatiden och var sen framme på ÅBY efter ett par timmar. Där fick vi köpa kaffe och en tekaka med ost och grönsaker för 30:- kronor och sen hälsade demonstratören från cloudberry oss välkomna och sen pratade han en bra stund och efter det fick de som ville beställa något  göra det och sen fick vi äta *julbord*.Jag beställde en kudde, det får bli min julklapp.När vi ätit oss mätta gick färden vidare till GÖTEBORG och stadsdelen HAGA där vi gick i två timmar och kollade i affärer. Därefter åkte vi till Berzelii godisfabrik och där var det ingen gratis choklad om man säjer så...joo, vi fick två små smakprov förstås, men annars kostade en chokladkaka 60:- och det var den billigaste. Vi var hemma vid sextiden efter en trevlig dag.

Några foton från denna resan kommer i morgon för dom som är intresserade.


Nu kom Rickard och Abbe, så nu säjer jag hej för idag..... 


HA EN MYSIG KVÄLL ALLA BLOGGVÄNNER!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards