♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 22 november 2009

Av ♥ Monica ♥ - 22 november 2009 16:58

Klockan elva idag kom Thomas och Erika och hämtade oss för vidare färd till Dagsnäs slott och julmarknaden där. Vi gjorde en liten avstickare till Erikas lilla kolonistuga utanför stan innan vi fortsatte till Dagsnäs.Kolonistugan var riktigt mysig och med en lagom stor trädgård.Väl framme på Dagsnäs fick vi glögg och pepparkaka som smakade riktigt gott. Ute regnade det lite smått så det var skönt att komma inomhus. Det fanns mycket fina grejer att titta på och även köpa naturligtvis. Jag köpte ett halsband för 200:-. Vi träffade på bekanta från Mullsjö som vi pratade med en stund och sen fikade vi innan vi fortsatte att gå runt och titta på sakerna som fanns.Efter att vi tittat runt åkte vi till falbygdens ost i Falköping en sväng och handlade lite ost och jag köpte en grej som en viss person ska få på annandag jul*hemligt* hihi. Innan vi åkte hemåt igen var vi inne på Lidl och sen blev det middag på motell Ålleberg.Det har varit en jättetrevlig dag ihop med Thomas och Erika och jag tror att vi var lika nöjda med denna utflykten alla fyra.


Min julkrans  


HA EN SKÖN SÖNDAGSKVÄLL! 


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards