♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 24 november 2009

Av ♥ Monica ♥ - 24 november 2009 15:59

När jag kom hem från jobbet i dag stod det en bekant bil på vår garageinfart. När jag kom in så var det inte bara innehavaren av bilen som hälsade på, även hans mor och hennes man var med.....en trevlig stund hade vi sen vid kaffebordet med många glada skrattSkrattande när det berättades om olika resor som hade gjorts till bland annat Ryssland.

Jag tog en promenad med ABBE lite senare när gästerna hade åkt hem.


Ikväll ska vi åka till Valunda och hämta hundkojan och lite andra grejer till hundgården och Rickard ska hjälpa Johan lite med hans flytt. Tänk att mitt älsta barnbarn ska flytta hemifrån till egen lägenhet......jag börjar nog bli gammal antingen jag vill det eller inte, för nu börjar även barnbarnen bli giftasvuxna.


lila ljus  

Tänder ett par ljus som lyser upp i novembermörkret....


ÖNSKAR ALLA BLOGGVÄNNER EN MYSIG KVÄLL!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards