♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 7 november 2010

Av ♥ Monica ♥ - 7 november 2010 15:04

Idag är det en jättefin dag med strålande sol, men det har varit en kall natt och en kall morgon.Det var 7,1 minus vid sjutiden.Jag skulle inte vilja byta med älgjägarna för det är nog kallt att sitta still på pass i närmare två timmar, men det är ju självvalt för deras del och dom har ju bra med tjocka kläder på sej.


Om ett par timmar ska vi åka till Valunda en sväng och se hur dom har det, det blir inte så ofta vi träffas, men det är så mycket roligare när det blir.Snart är det dags att bestämma vem som ska göra vad när det gäller maten på julafton, men jag sparade listan med rätterna från förra året så den har vi att gå efter så det är ju bra.


Ikväll ska jag titta på filmen klockan nio, det är riktigt söndagsmys tycker jag.Nu är det ju Beckfilmerna som visas och ikväll är det tredje filmen......jag tror att det är åtta söndagar som det är dessa filmer med Beck, dom filmerna tycker jag är bra.


HEJ FÖR IDAG....HÖRS I MORGON IGEN!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards