♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 november 2010

Av ♥ Monica ♥ - 8 november 2010 12:59

Natten har varit kall och i morse var det minus 5,7 grader när jag kom upp.Jag cyklar fortfarande till tåget på mornarna, men när snön kommer då får jag ta till apostlahästarna, för cykla i snö det gör jag inte.


Solen skiner och det är en fin dag och om en stund ska jag värma gulaschsoppa som jag köpte i affären i morse. Det blev mat över i helgen så maken har med sej det till jobbet idag, passar bra när han jobbar till klockan fem.Efter middagen ska jag ta med mej Abbe och gå en sväng och lämna en oriflamekatalog till en kund som bor en bit härifrån, en lagom lång promenad blir det.


Tvättmaskinen får jobba  här idag och lite senare i eftermiddag tänkte jag stryka  tvätt som ligger på strykbrädan sen några dagar tillbaka.


Kvällen tillbringar jag som vanligt vid tv:n......


HA EN BRA DAG ÖNSKAR JAG ALLA VÄNNER   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards