♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 24 november 2010

Av ♥ Monica ♥ - 24 november 2010 11:36

Nu är det tredje dagen som det snöar så nu är jag rejält trött på denna snön. Det går väl an om man kan sitta inne hela dagarna och titta ut på eländet, men det går ju inte när man jobbar. Idag ska jag ju åka med tåget till jobbet om ett par timmar eftersom vi har APT-möte i eftermiddag.....hoppas att tåget kommer i rätt tid annars missar jag middagen på Landhs.


Ikväll blir det till att titta på bönderna och efter det börjar en ny omgång med *Maria Wärn*, tycker om att titta på det eftersom det är inspelat på Gotland och jag känner igen många av platserna.

På tal om Gotland.....dit ska vi på semestern till sommaren, redan bokat och klart hos Curt vid Tofta.En helt nybyggd stuga får vi hyra av honom denna gången...härligt!


Nu ska jag göra lite nytta här hemma innan jag beger mej till jobbet  


HÖRS IMORGON!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards