♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 9 november 2010

Av ♥ Monica ♥ - 9 november 2010 18:31

Vad fick jag se i morse när jag rullade upp persiennerna........joo, det var full snöstorm ute, precis som meteorologerna sa igår så jag blev inte förvånad. Cykelskrället fick stå kvar i garaget och jag gick med raska steg till tåget, utrustad med paraply och det gick riktigt bra när jag riktade paraplyet åt rätt håll, annars hade den vänt sej ut och in. Det var ett bra vindskydd och jag kom fram till tågperrongen med en intakt paraply.


I eftermiddag har jag varit på Träffpunkten, lika trevligt som vanligt och jag hade trevliga bordsgrannar också och det gör ju sitt till, för när vi fikar då pratar vi ju samtidigt med bordsgrannarna.Vid min vänstra sida hade jag en av mina gamla postkunder sen jag körde lantbrevbäring här i Sandhem och mitt emot mej hade jag sönernas grannar.....så mysigt folk   


Klockan är tv-dags nu så jag säjer.....


GOD KVÄLL PÅ ER...HÖRS I MORGON IGEN!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards