♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 21 november 2010

Av ♥ Monica ♥ - 21 november 2010 14:54

Idag åkte vi ner till Jönköping, länge sen vi var där eftersom det är jaktsäsong och då jagas det för det mesta både lördag och söndag, men så var inte fallet idag utan då kunde vi ta en liten shoppingtur. Vi började i nybyggda city gross, en stor och fin butik med både dyra och billiga varor, mycket att välja på var det i alla fall. Sen besökte vi A6 en sväng och även Rusta, biltema och ÖB.....det blev en hel del inköp, bland annat en ny ljusstake, vanliga långa ljus,matvaror och en hel massa annat smått och gott.

Vädret skiftar verkligen, i Jönköping är det snöfritt och 4 plusgrader och när vi åkte hem kom det lite småregn och här hemma har vi snö och det kommer lite snöglopp i luften också och bara 1 plusgrad.

Snart är det fikadags och sen blir det tv....Beckfilmen ska jag också titta på klockan nio ikväll, det ser jag fram emot.


HEJ DÅ.....VI HÖRS I MORGON!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards