♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 26 november 2010

Tror ni det snöar?

Av ♥ Monica ♥ - 26 november 2010 16:52

Jajamen, det snöar oavbrutet även denna dagen, men det blåser inte längre och det är lätta snöflingor eftersom det är kallare ute. Vi hade 10 minusgrader i morse, men lika förbaskat så snöade det.


Gårdagskvällens program Lyxfällan var ju härifrån Sandhem.....vad ska man säja,jag kommenterar ingenting, bäst så tror jag eftersom jag känner tjejen, sen vad jag tycker är en annan femma.


Idol fortsätter ikväll och det ska jag titta på, får se vem som får åka hem denna gången. Det har ju skrivits en del om Jay har jag förstått, men det jag inte har bevis för och har sett själv tar jag inte så allvarligt, det skrivs så mycket skit i tidningarna och det mesta brukar vara ljug.Hur som helst så sjunger Jay jättebra, i mitt tycke i alla fall, sen får var och en tycka vad dom vill.


HA EN TREVLIG KVÄLL ALLA VÄNNER!

 
 
lillis

lillis

26 november 2010 17:40

Men hur mycket snö ska ni få.
Jag har ju inte följt Idol denna gång så jag vet inget om detta.
Ha en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

26 november 2010 18:47

Nu måste det väl räcka med snö för eran del.
Ja skulle detta om Jay inte vara sant så skulle väl inte Idoljuryn o Tv4 gå ut med det ej heller skulle väl han själv kommentera det.
Tycker det är bedrövligt!
Sånt skulle inte få förekomma i IDOL vad är han för förebild....näääää usch jag tar avstånd från sånt!
Kommer inte att kolla heller på det!
Men alla tycker vi olika och det är väl tur det!

Ha en fin fredagskväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Nyfiken???

26 november 2010 19:27

Hej!
Känner du tjejen från lyxfällan??

 
Ruth

Ruth

27 november 2010 09:18

Tittade på den sista halvan av Lyxfällan, kan inte fatta hur folk kan bli så likgiltiga och försätta sig i en sådan sitts, måste fattas något där uppe.
Tyvärr så är knarket och Jay sant, det var därför som hanses sambo gjorde slut ett tag innan Idol startade, nu stöttar hon honom för han har gått med på en behandlingsplan, hoppas han en dag kan bli fri, för det är en person som har en lysande framtid inom musiken, så jädrans duktig.
Hoppas din dag blir bra / kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards