♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av ♥ Monica ♥ - 3 oktober 2009 16:42

Idag är det regnigt och blåsigt, men jag och min mamma hann i alla fall åka till alla tre gravarna och sätta ljung innan det började på allvar med regnet.Annars har jag inte gjort så mycket denna lördag förutom att laga middag tills jägaren kom hem, så nu har vi ätit kokt lax, potatis, ärter och hollandaisesås. Gubbs ligger vid tv:n och kollar fotboll nu och jag sitter här vid datorn och har trevligt med allehanda roligheter på facebook...mer än jag egentligen hinner med, men så är det när man har många vänner, och sina vänner ska man värna om.


Kvällen kommer jag dock att tillbringa vid tv:n, det är ju *här är ditt liv* bland annatGlad....ett mysigt program tycker jag. Lite fika frampå kvällskröken blir det också.


Till dej som undrade om jag dammsuger varje dag kan jag säja att det gör jag inte, så smutsigt blir det inte efter två personer och en liten katt så att det behövs.



 

Michaela och Alex för ett år senGlad.....tiden går fort


HA DET GOTT ALLA BLOGGISAR!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards