♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av ♥ Monica ♥ - 24 oktober 2009 13:19

Det är FN- dagen idag hörde jag på radion , sen är det 2 månader till julafton och inatt klockan 3 går vi tillbaka till normaltid igen...mycket på en gång.


*****************************************

Igår fällde grannen alla sina träd som har skymt solen både för dom själva och flera av grannarna.Det var ju helt naturligt att ta fram kameran och fotografera händelseförloppet.


 

Det var naturligtvis proffs som gjorde arbetet......


 

.....och det gick väldigt smidigt, trots att det var väldigt stora träd


 

En stor tall stod på vår tomt och den fick dom också ta ner när dom ändå höll på


Nu är det så ljust och fint, och alla berörda är nöjda och belåtna. Nu ska dom komma och flisa ner allt som togs ner, det blir mycket bränsle av dessa tallar och granar....


morgonrådnad  

Så här såg det ut på samma plats innan....detta fotot tog jag en tidig morgon i oktober 2007 när solen höll på att gå upp mellan träden...


HA EN MYSIG FORTSÄTTNING PÅ DENNA DAGEN.....GLÖM INTE ATT STÄLLA OM KLOCKAN IKVÄLL!!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards