♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av ♥ Monica ♥ - 25 oktober 2009 14:34

Ursäkta om jag trampar någon på tårna nu, men vad dåliga band det var som spelade igår...rena skiten tycker jag. Date och Black Ingvars gick väl an och även dom från kivik, men de andra två förstår jag inte hur dom kunde komma med överhuvudtaget.....sångerskan i det ena bandet tog nog inte en ton rätt, det var med det falskaste jag har hört i tv och sångaren i det andra Göteborgsbandet såg ut som  Galenskaparna när dom gör sina spektakel....  .pinsamt var det i högsta grad.Jag hoppas verkligen att det blir bättre dansband i fortsättningen annars kommer inte jag att titta mer, det är ett som är säkert.


*****************************'

Nu över till något helt annat.....

Jag hade ju en omröstning om hur omtyckt min blogg är och om jag skulle lägga ner den. Det blev en del röster både för och emot, ganska intressant egentligen, men jag har aldrig haft för avsikt att lägga ner min blogg så där fick de som röstat för en nerläggning skit på tummen...tyckte bara det var roligt att göra en liten test, och nu hoppas jag att de som inte tycker om min blogg håller sej härifrån och slipper reta sej på när jag skriver om vad vi äter till middag för att ge ett exempel på sånt som stör vissa. Min blogg är det jag som bestämmer över, och vad jag skriver i den, naturligtvis ska det vara trevliga inlägg och det hoppas jag att ni mina trogna läsare tycker. Sen är jag inte främmande för kritik, om det är befogat,och tar inte illa upp i så fall.Lite synd att man ska behöva godkänna kommentarerna innan dom kommer in på bloggen, men tyvärr har jag ju varit utsatt för en del skit och påhopp under sommaren så jag fortsätter att ha det så.


************************************'

På förmiddagen gjorde vi ett besök på Eko i Jönköping och köpte solrosfrö, hampfrö, talgbollar och jordnötter till våra småfåglar utanför köksfönstret Glad.....och dom är redan där och äter för fullt.


monica viftar på tårna  

HA DET SÅ BRA.....


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards